MEST SOLGTE NYE UDGIVELSER HøJ CBD STRAINS FEMINISERET FRø AUTOFLOWER FRø REGULæRE CANNABIS FRø VARER
HJEM Om Barney's BARNEYS FARM På TUR KUNDE SERVICE ANMELDELSER CANNABIS FRØ SAMLINGER FEMINISERET FRø REGULæRE CANNABIS FRø AUTOFLOWER FRø BARNEY'S VARER

FAQ

1. Er cannabis frø legale i mit land?

Barney’s Farm kan levere frø til forskellige lande, rundt omkring i verden, men vi tager ingen ansvar for loven i dit land.

Undersøg venligst national og lokale love, omkring import af frø. Barney's farm er ikke forpligtet til, at erstatte ordre, som er tilbageholdt, af told myndighederne i det pågældende land.

2. Hvordan skal jeg opbevare mine frø?

Her på Barney's Farm vil vi gerne rådgive vores kunder på den bedste måde, og opbevare deres produkter på, for at sikre, at de er lige så gode, at bruge i fremtiden som den dag man købte dem.

Som med enhver anden type frø, anbefaler vi at man opbevare sine frø, på et tørt og køligt sted. Ændringer i temperatur og fugt kan ødelægge ens frø, og vi ønsker, at man får den bedst mulige oplevelse med Barney's Farm's Frø! Vi er meget forsigtige med, at tørre alle vores frø for at sikre, at vi undgår forringelse under tranport og opbevaring.

For at opnå de bedste resultater, skal alle frø opbevares i deres originale emballage, eller i en klart mærket lufttæt beholder.

3. Behøver jeg at lave en konto?

Du behøver ikke at oprette en konto for at købe produkter fra Barney's Farm.

Hver ordre, du foretager, skal ledsages af dine kontaktoplysninger, som kun bruges til direkte at kontakte dig om dine ordrer.

Se vores privatlivspolitik for at få flere oplysninger om, hvordan dine oplysninger håndteres.

4. Hvordan laver jeg en ordre?

Bestilling gennem Barney's Farm har aldrig været enklere! find de varer, du ønsker at købe, og føj dem til din indkøbskurv.

Når du er tilfreds med den endelige ordre, kan du vælge knappen "Check ud" gennem din kurv. Herfra skal du indtaste dine faktureringsoplysninger og forsendelsesoplysninger. Disse detaljer bliver kun brugt af Barney's Farm til at behandle din ordre og vil aldrig blive brugt af en tredjepart.

For at forblive diskret, angiver eventuelle betalinger til Barney's Farm Barneys Souvenirs på dine kontoudtog. Når betaling er behandlet, genereres der en e-mail med dine ordreoplysninger, inklusive dit ordrenummer, som skal bruges, hvis der er behov for yderligere kommunikation.

Se vores privatlivspolitik for at lære mere om, hvordan dine oplysninger håndteres.

5. Er der en minimums købs grænse?

Der er ikke nogen minimums købs grænse, for at lave en ordre i Barney's Webshop

6. Kan jeg følge min ordre?

Hos Barney's søger vi for at holde alle kunder opdateret med hvor vi er med deres ordre. Man vil modtage en email med info, og en email med tracking nummer, så snart ordren er sendt afsted.

Behold al e-mail-korrespondance fra Barney's Farm, og sørg for at kontrollere uønskede og spam-mapper for at sikre, at du modtager alle e-mails. Du skal muligvis bruge disse e-mails til at kontakte kundeservice, hvis der opstår problemer.

7. Kan jeg ændre igang værende ordre?

På grund af de store salgs mængder, der behandles, er det usandsynligt, at vi vil være i stand til at ændre ordrer, når betaling er foretaget. Bestillinger behandles og sendes hurtigst muligt for at sikre, at leveringstider holdes på et minimum.

- Intet beløb trækkes fra kortet, før varerne er sendt.
-14 dage for at annullere og returnere køb foretaget uden for butikker (online, via telefon eller postordre):

I EU har du ret til at returnere disse køb inden for 14 dage for en fuld refusion. Du kan gøre det af enhver grund - selvom du blot har skiftet mening. - Gratis, 2-års garanti (juridisk garanti): I henhold til EU-regler har du altid ret til en minimumsgaranti på 2 år uden omkostninger. Denne 2-års garanti er din minimumsret.

Nationale regler i dit land kan give dig ekstra beskyttelse: enhver afvigelse fra EU-regler skal dog altid være i forbrugerens bedste interesse. For yderligere info se http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

Før kunden afgiver ordren og tjekker, skal man acceptere handelsbetingelser og præsenteres for et direkte link til disse. Kontakt vores supportteam så hurtigt som muligt for at undgå komplikationer. Selvom vi ikke kan garantere ændringerne, skal vi gøre vores bedste for at imødekomme dine behov.

8. Kan jeg genbestille gamle ordre?

Barney's Farm tilbyder i øjeblikket ikke genbestilling-service. Hvis du ønsker at genskabe en tidligere ordre, bliver du nødt til at bestille det samme, som da du placerede din oprindelige ordre.

Vi bliver nødt til at generere en ny ordre, så sørg for at have alle dine betalingsoplysninger klar. Dette er gjort for at sikre, at hver ordre holdes så sikker og diskret som muligt.

Hvis du ønsker at bestille i bulk, så se venligst vores Ofte stillede spørgsmål om handelskonti, hvor vi giver alle de oplysninger, du har brug for om bulk- eller wholesale

9. Kan jeg aflyse min ordre?

Kontakt straks vores supportteam, hvis din ordre skal annulleres.

- Intet beløb trækkes fra kortet, før varerne er sendt.

- 14 dage for at annullere og returnere køb foretaget uden for butikker (online, via telefon eller postordre):

I EU har du ret til at returnere disse køb inden for 14 dage for en fuld refusion af de købte produkter. Forsendelsesomkostninger, når det er relevant, refunderes ikke. Du kan gøre det af enhver grund - selvom du blot har skiftet mening.

- Gratis, 2-års garanti (juridisk garanti):

I henhold til EU-regler har du altid ret til en minimumsgaranti på 2 år uden omkostninger.

Denne 2-års garanti er din minimumsret. Nationale regler i dit land kan give dig ekstra beskyttelse: enhver afvigelse fra EU-regler skal dog altid være i forbrugerens bedste interesse.

For yderligere info se http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

Før kunden afgiver ordren og tjekker, skal de acceptere handelsbetingelser og præsenteres for et direkte link til handelsbetingelser.

 Barney's Farm kan ikke annullere en ordre, når den er sendt.

10. Hvordan opdatere jeg min konto oplysninger?

På nuværende tidspunkt er man ikke i stand til at oprette en konto hos Barney's Farm, så dine oplysninger skal indtastes, hver gang du bestiller.

Kontakt straks vores supportlinjer, hvis du har indtastet nogen forkert oplysninger for at sikre, at der ikke er problemer med afsendelse og levering af din ordre.

11. Hvad sker der hvis jeg har valgt det forkerte land når jeg har lavet en bankoverførelses ordre?

Sørg for altid at vælge det rigtige destinationsland. Bankbetalinger for ordrer med en leveringsadresse, der ikke matcher forsendelseslandet, vil IKKE blive refunderet.

12.

Eksklusiv adgang kun for voksne Indhold tilladt for personer på 18 år eller ældre, barneysfarm.com, er forbeholdt folk i en alder af majoriteten. I Holland er majoritetsalderen 18 år, tjek din lokale lovgivning og respekter den. Vi sender vores cannabis frø med forbehold om, at de ikke vil blive brugt i konflikt med nationale love. Kunder skal være opmærksomme på, at cannabisfrø er ulovlige i nogle lande. Barneys Farm leverer disse frø under forudsætning af, at de ikke vil blive ført til lande, hvor de er ulovlige. De, der gør det, er alene ansvarlige for deres egne handlinger, og Barney's Farm påtager sig intet ansvar i denne henseende. Vores online butik er i overensstemmelse med nederlandsk lovgivning. Frø sælges til souvenirs, opbevaring og genetisk konservering. Generel juridisk meddelelse: Spiring er ulovligt i de fleste lande, du bedes kontrollere dit lands lovgivning vedrørende frø, parafernalia og andre produkter, der er relateret til Cannabis-kultur.

Indtast, jeg er 18 år eller ældrejeg accepterer ikke